Dermarome medical lanserar den medicinska hudvårdsserien Pharmaskincare®

Dermarome medical tar steget in på den medicinska marknaden när vi nu lanserar Pharmaskincare®, en effektiv, klinisk serie specifikt utvecklade för hudläkare och medicinska hudvårdskliniker.

Pharmaskincare® är ett amerikanskt företag som började användas på det erkända sjukhuset Cedars Sinai i Los Angeles hudvårdsavdelning. Serien är baserad på modern bioteknologi och dermatologisk forskning. Produkterna är utvecklade för att behandla alla aspekter av hudproblem, från naturliga åldringsprocesser, UV-skador och miljörelaterad stress, till akne, känslighet och rosacea.

DERMAROME MEDICAL

Dermarome tar steget in på den medicinska marknaden med Pharmaskincare och Skinbetter sience.

A Peel

Ett anti-age program med höga koncentrationer av aktiva ingredienser och avancerade formulas för att ge ett effektiv och långsiktigt resultat. Bekämpar åldringsprocessen och solskadad hud, jämnar ut hudtonen, reducerar stora porer och motverkar akne. Förbättrar även elasticitet och spänst samt normaliserar och skyddar huden.

Serien lanseras senare i år på utvalda medicinska kliniker och består av 6 produkter.

Acnecare

Hudvårdsserie som bearbetar orsaken till oren hud genom att kombinera naturliga antiirriterande och antiinflammatoriska ingredienser. Produkterna har en speciellt framtagen formula för att möjliggöra för antibakteriella ingredienser att tränga igenom porerna och ta bort existerande orenheter samtidigt som den minimerar att nya bildas.

Serien lanseras senare i år på utvalda medicinska kliniker och består av 5 produkter.

Botanica Vit

Rekommenderat hudvårdsprogram för en känslig, reaktiv och irriterad hud. Advanced Science® Botanica Vit främjar läkningsprocessen och stärker hudens försvarssystem minskar även rodnad i huden. Innehåller unika blandningar av botaniska extrakt som är rika på viktiga vitaminer, dessa ingredienser arbetar tillsammans för att huden ska återgå till ett normalt tillstånd.

Brightening

Ett aktivt hudvårdsprogram med fokus på att ta bort pigmenteringar, åldersfläckar, acneärr och fräknar. Verkar även vårdande, reducerar linjer och rynkor samt förfinar stora porer och dålig elasticitet. Innehåller en kraftfull kombination av aktiva och botaniska ingredienser, hydroquinon, kojicsyra och lakritsrot, som interagerar med varandra för att ge en sund, klar och strålande hud.

Bio Regenere

Bio Regenere Activator är en teknologisk avancerad hudbehandling som innehåller naturens mest kraftfulla antioxidanter, peptider, idebenone och EGF (Epidermal Growth Factor). Tillsammans jobbar dessa ingredienser med cellförnyelse, reparation och produktion av kollagen.

• Lugnar och kyler huden
  • Reparerar «nya» acne ärr
  • Reparerar solskador
  • Väldigt effektiv på känslig hud och fungera även för hud med rosacea
  • Reducera rynkor och fina linjer

Serien lanseras senare i år på utvalda medicinska kliniker.

Solar C

Solar C Moisturizer SPF 15/30  är en rik creme med SPF 15/30 som ger huden en naturlig fuktbalans, långsiktig hudhälsa och en silkeslen finish. Cremen är fullspäckad med vitaminer och en speciellt framtagen antioxidant- och multivitamin komplex som återställer, skyddar och främjar ungdomlig hud.

Serien lanseras senare i år på utvalda medicinska kliniker.

VIP-BEHANDLING

Prova en av våra behandlingar

Vi älskar möten kontakta oss