• Var är min order?

      När din order är behandlad och skickad kommer vi skicka dig ett trackning nummer som du kan spåra din beställning med. Du kan kolla statusen på din order genom att logga in på ditt konto.

    • Vad är fraktfrigränsen?

      4000kr

    • Hur mycket kostar frakt?

      150SEK

    • Hur lång är leveranstiden?

      2 arbetsdagar vid normal orderingång

    • Jag har glömt mitt lösenord
    • Jag vill göra en reklamation

      Klicka här: Reklamations formulär
      Fyll i dokumentet och skicka tillsammans med produkterna till:

      Dermarome AB
      Att: Reklamation
      Rosenlundsgatan 50, 4 tr
      118 63 Stockholm

       

    • Vart hittar jag prislistor?

      Logga in på hemsidan och finn under fliken Markandsföringsmaterial.
      Klicka på varumärket det gäller och mappen "PRICELIST & SHOPPINGLIST"

    • Vad är månadens erbjudande?

      Se samtliga här och i magasinet

    • Vart hittar jag reaktionsformulär

      Klicka här (du behöver vara inloggad)

      Eller

      Logga in på hemsidan och finn under fliken Markandsföringsmaterial.
      Klicka på varumärket det gäller och mappen "RECLAMATION & REACTION FORM"

    • Vart hittar jag färgkartor?

      Logga in och klicka här. Gå in på rätt varumärke det gäller och finn i rätt mapp.

    • Vart hittar jag behandlingsschema?

      Klicka här

    • Hur blir jag återförsäljare av era varumärken?

      Kul att ni önskar att bli återförsäljare! Fyll gärna i era uppgifter här. Så kontaktar vi er så fort som möjligt.

    • Vart hittar jag era återförsäljare?

      Klicka här för kartan. 

    • Vart hittar jag era kurser?

      Klicka här.

    • Hur mycket kostar era kurser?

      Samtliga av våra kurser är kostnadsfria

    • Har jag returrätt?

      Beställda varor tas ej i retur - undantag reklamtion